Sebestyén Balázs nem vállalja az X-Faktort!

2011.06.01. 09:33 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!

Nem szeretné vezetni a 2011 őszén képernyőre kerülő X-Faktor új évadát, ellenben szívesen vállalta az 1 perc és nyersz! című új vetélkedőt.

Sebestyén Balázs nem vállalja az X-Faktor következő szériáját, mivel úgy érzi, néha túlterhelt, és az sem jó, ha a csapból is ő folyik. "A műsort nagyon szerettem, és sokan mondták, hogy csak én éreztem úgy, hogy nem annyira nekem való. Nórival nagyon jól éreztem magam, tehetségkutatót még nem vezettem: értékes műsor, de el kellett engednem" - mondta az [origo]-nak.

Több korábbi műsorához (Balázs show, Celeb vagyok, ments ki innen, A széf) képest az X-Faktor-ban kevesebb teret kapott, de nem ez zavarja, inkább az, hogy túlterheltnek érezte magát, mert közben minden hétköznap reggel rádiózott és a Való Világ 4-et is vezette. "Az 1 perc és nyersz!-ben valóban nagyobb terem van, de az X-Faktor-ban nyilván nem lehet one man show-t nyomni, mint mondjuk A széf-ben. Amúgy nem okozott frusztrációt, hogy nem improvizálhattam sokat, mert a tehetségkutató nézői nem a műsorvezetőkre kíváncsiak" - tette hozzá.

Ha nem jött volna az új műsor, a vetélkedő, akkor vállalta volna a következő X-Faktor-t is. "De ha még a VV5-öt is belevesszük, akkor rá kellett jönnöm, hogy nem vagyok tovább terhelhető, az sem jó, ha a csapból is én folyok. A kérdés az volt, hogy a rádió mellé belefér-e három tévéshow. Vagyok annyira jóban Kolosi Péter programigazgatóval, a csatorna vezetőivel, hogy meg tudtuk vitatni ezeket a témákat" - mesélte.

A vetélkedőről (amelyről itt olvashat többet) elmondta, hogy a nagy mozgástér, a szellemes feladatok miatt kedveli. "Jól kitalált formátum ez. Van tétje is, nem csak a szórakozásról szól: tízmilliót lehet nyerni egy este alatt, mert minden feladat után ugrik a nyeremény." Arról, hogy napi vagy heti műsor lesz-e, Sebestyén Balázs is kiértő választ adott. Bővebben a csatorna a június 1-jei Fókusz-ban foglalkozik a témával.

Mit szólsz hozzá?

 

origo



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr482947975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása