Alekosz az exével megy az álomutazásra

2011.05.31. 15:42 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!
Budapest ‒ Hoppon maradhat Veronika (19), Alekosz ugyan őt választotta a 16 menyasszonyjelölt közül, ennek ellenére a ValóVilág által nyert álomnyaralásra egykori kedvesével, Tündével szeretne elutazni.
 

A villa egykori okostojása féléves bezártság után vasárnap este végre elhagyhatta a villát. Beköltözésekor egyetlen fillérje sem volt, ma pedig már milliomos, egy gyönyörű lakással, kocsival is gazdagabb, sőt nyert magának egy menyasszonyt is. Miután a nézők őt szavazták meg a VV4. győztesének, Alekosz arról álmodozott, hogy a villában oly sokszor emlegetett Tündét viszi magával a Maldív-szigetekre, és menyasszonyjelölt ide vagy oda, úgy tűnik, Alekosz véleménye azóta sem változott.

 - Tünde nagyon kiborult, amikor megtudta, hogy a csatorna segít nekem menyasszonyt találni. Híve vagyok a jó kapcsolattartásnak, beszéltem vele, innen tudom, hogy nagyon rosszul esett neki - mondta a Blikknek Alekosz, aki azt is elárulta, őt pedig Tünde kiborulása érintette rosszul, ezért szeretne minél előbb találkozni vele. - Amint lehet felkeresem, számomra ugyanis ő nagyon fontos. Tünde az az ember, aki engem száz százalékig ismer, jobban ismer, mint a saját szüleim. Öt éven keresztül voltunk együtt, az érzés pedig még nem múlt el teljesen. Ő egy nagyon különleges lány, biztos vagyok abban, a sors akarta, hogy mi találkozzunk, és bevallom, arra is látok esélyt, hogy egyszer ott folytassuk, ahol abbahagytuk.

A villa okostojása hétfőn ugyan Veronikával indul útnak, hogy egy felejthetetlen hetet töltsenek Görögországban, mindezek mellett azonban arról ábrándozik, hogy búvárkodni fognak majd Tündével a Maldív-szigeteken, Alekosz ugyanis VV-s nyereményét vele szeretné megosztani.

Pedig valószínűleg Tündén és Veronikán kívül is bőven akadna jelentkező, aki szívesen elkísérné Alekoszt arra az útra, hiszen az ismertségnek köszönhetően lányok tucatjai futnak utána.

- Száznyolcvan fokos fordulatot vett az életem, engem harminc éven keresztül lenéztek és elutasítottak a nők, és egyelőre furcsa a számomra, hogy ez nem így van. Igaz, egyelőre csak ezzel a 16 hölggyel találkoztam, nem tudom, mi lesz, ha elmegyünk majd egy diszkóba, de izgatottan várom. Azt mondom, hogy hűséges típus vagyok, meg nem is, hiszen azért akadt olyan barátnőm, akit megcsaltam. Majd a helyzet alakítja - tett hozzá Alekosz.

Somogyi Nóra

Alekosz és Veronika szerkesztőségünk vendége volt. A kérdésekre a válaszokat itt olvashatod!

Mit szólsz hozzá?

 

blikk



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr792946240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása