VV4: Olivér feleségül veszi Enikőt!

2011.02.15. 18:05 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!

Titkos lagzira készül a villa fenegyereke, aki üres zsebbel, de Enikő teljes bizalmát élvezve vág neki a közös életük megszervezésének.

Olivér olyan, mintha kicserélték volna. Boldog, és tele van tervekkel
Fotó: Isza Ferenc

 

Olivéren már nyomát se látni annak, hogy drámai párbajban kiesett Bécivel szemben a ValóVilágból, arca tegnap reggelre kisimult, szeme csillog. Le sem tagadhatná, hogy szerelme, Enikő bizalmat szavazott kettejüknek.

– Kétéves kapcsolatunk legromantikusabb szeretkezésében forrtunk össze Enivel az első éjszakán – mesélte boldogan Olivér. – Azt hittem, hogy hazaérkezésem pillanatában szexelni akarok majd, de nem így volt. Leültünk és beszélgettünk előbb. Tudni akartam, mit gondol rólam és erről az egész, számára kellemetlen felhajtásról. Nagyon megijedtem, mert Eni hat kilót fogyott a nyolcvan nap alatt, amíg bent voltam, és bár még a párbaj estéjén úgy hittem, hogy engem jobban megviselt az egész, rá kellett jönnöm, hogy az ő lelke komolyabban sérült. Nem akarok álságos lenni, és mártírt csinálni magamból, hiszen mindezt nagyrészt magamnak köszönhetem, de nem tudtam, hogy Enikőnek milyen nehéz volt idekinn – magyarázza Olivér, aki most szembesült a való világgal.

– Fogalmam sem volt róla, milyen kép alakult ki rólunk, hogy az emberek megfenyegetik Enikőt az utcán, vagy azzal vegzálják, miért nem rúg ki engem, amiért megcsaltam. Mindenkinek tudnia kell, hogy bár az összevágott anyagokból egy komplett egyhetes anikós love storyt mutatott a tévé, nem csaltam meg a kedvesemet. Nem fogom sajnálni az időt arra, hogy azokon, akik bántották Enikőt, egyesével és személyesen vegyek elégtételt – mondta harciasan Oli.

Bár csak három napja szabadult a luxusbörtönből, máris vannak tervei.
– Először is meg kell néznem, milyen lehetőségeim vannak: újra dolgozni akarok, mert ez alatt a nyolcvan nap alatt alig volt bevételünk, most is négyszáz forint van a zsebemben. A másik feladat a szerelmem lelkének szisztematikus feltöltése. Volt pillanat, amikor azt éreztem, talán nem lehetséges. De most, hogy már két napja együtt vagyunk, megint elhiszem, hogy ketten mindenre képesek vagyunk, és miénk a világ – mondta a tőle megszokott csibészes mosollyal az arcán, majd hozzátette:
– Ahogy megígértem, el is fogom venni feleségül, de persze – és ezért senki se haragudjon meg – titokban rendezzük majd a lagzit. Én nem vagyok és nem is akarok teljesítmény nélküli címlapsztár lenni.

„Már nem tudtam kordában tartani magamat”
Olivér szerint nem feltétlenül az Anikóval való veszélyes közelség az oka a kiesésének:
– Ez egy lassú folyamat volt, kimerültek az elemeim, kezdett megváltozni a viselkedésem, és egyre több ember gondolhatta úgy, már nem vagyok annyira szórakoztató, mint az elején. Ha tovább bent maradok, akkor a fél ország megutál, mert már nem tudtam kordában tartani magam, mindenkivel bunkó lettem volna. Régóta éreztem, hogy számomra befejeződött a játék, nem akartam lemenni kutyába. Ha úgy tetszik, a csúcson hagytam abba, már amennyire ezt csúcsnak lehet nevezni.

Mit szólsz hozzá?

 

borsonline



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr72663440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása