Hullóban Tabáni csillaga!

2011.01.15. 11:59 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!

Budapest - Aggódnak Tabáni István (32) rajongói: az énekes weboldala szerint ugyanis januárra csupán két lekötött koncertje van.

Talán Tabánit kiütötték a legújabb tehetségkutatók felfedezettjei? Mint ahogyan tegnapi számunkban megírtuk, például az X-faktoros Vastag Csaba 250 ezer forintot kap egy félórás fellépésért, Tolvai Reni, a Megasztár győztese 180 ezer dalol harminc percig. Most ők a sztárok, mindenki rájuk kíváncsi.

Tabáni Istvánnal pedig nagyot fordult a világ, a volt teremőr tavaly még három hónap alatt közel 10 millió forintot keresett, csak márciusban 18 fellépése volt. A Csillag születik felfedezettje annyit keresett három hónap alatt, mint teremőrként tíz év szolgálattal. Az énekes fürdött a népszerűségben, alig győzte a haknikat. A nyarat is végig dolgozta.

Most azonban úgy tűnik, leáldozóban a csillaga, alig van fellépése.

- A nyáron még azt tapasztaltam, hogy erős irántam az érdeklődés, ám a tehetségkutatók termelik az újabb énekeseket, végül is érthető, hogy most ők állnak a figyelem középpontjában. Arra viszont rájöttem, hogy a sikert megkapni sokkal könnyebb, mint megtartani. Most kell csak igazán dolgozni, hogy megtartsam mindazt, amit elértem - mondta el nemrég Tabáni, aki pihenéssel, és privát fellépésekkel magyarázza a koncertek hiányát.

- Mivel nemrég jelent meg a második albumom, és rengeteget dolgoztam tavaly, úgy terveztem, hogy év elején pihenek egy kicsit, ezért nem is vállaltam annyi fellépést. Tény, hogy csak az a két nyilvános fellépésem van, de ez nem azt jelenti, hogy azokon kívül nincs más. Privát rendezvényekre is hívnak - mondta el Tabáni, aki hálás rajongóinak, hogy kitartanak mellette.

Mit szólsz hozzá?

 

Blikk



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr562585365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása