Fényárban úszik a villamos!-egy érdekes kép!

2010.12.23. 18:43 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!
Budapest — Káprázatos karácsonyi fényárban úszik az a 19-es villamos, amelyet Andrási Zsolt kapott lencsevégre.
 

 A feldíszítették villamos pompáját Zsolt speciális fényképésztechnikája még különlegesebbé tette.

- Csaknem egy éven át próbálkoztam, amíg eljutottam a tökéletes képig. Olyan pillanatban akartam megörökíteni a villamost, amelyik a leginkább jellemző rá, így a végállomásnál láttam hozzá a fotózáshoz. Kezdetben nem tudtam, mit is akarok, de pár balul elsült kocka után világossá vált - mondta Zsolt, aki pár napja végül elkészítette a tökéletes fotót.

A kép elkészítése egyébként nem csupán a fiatal fotós érdeme, a villamos kalauza is kivette a részét belőle.

- A járművel szemközt táboroztam le. A karácsonyi villamoson kalauz is van, ő integetett a vezetőnek, hogy indulhat, mire én lenyomtam a fényképező gombját. Összesen 36 másodpercig tartottam lenyomva - magyarázta a fotós, aki hozzátette: a kép egészen addig készült, amíg a villamos el nem ment mellette.

Tetszik?

Blikk



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr52535235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása