Vastag Csabát némaságra ítélték

2010.12.17. 18:36 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!

Egy nappal a döntő előtt nincs túl jó állapotban az X-Faktor egyik esélyese: mentora némaságra ítélte, hogy összeszedje magát a szombati megmérettetésre.

Saját számát is kihagyta a klubkoncerten, a próbákon pedig csak tátogott Vastag Csaba, akinek súlyosabb a megfázása, mint azt korábban gondolták. A veszprémi srác csak a hét végi fináléban próbál majd teljes erőbedobással énekelni.

"Múlt hétvégén nem tudtam beszélni sem, a párbajnál erőn felül teljesítettem, nagyon rosszul voltam. Szombat óta beteg vagyok, megfáztam, fáj a torkom, valószínűleg valami vírust kaptam el, amitől most mindenki szenved"- nyilatkozta Csaba, aki a szerdai klubkoncerten saját produkcióval nem is tudott kiállni a színpadra.

 Mit szólsz hozzá?


szólj hozzá: Vastag Csaba

 

Tovább



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr232522483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása