Extrém esetekre: ütésbiztos billentyűzet!

2010.09.15. 20:32 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!

Veled is előfordul, hogy elkap a szenvedély, és vadul gépelsz a billentyűzeten? Akkor ezt az újdonságot neked találták ki!

Tovább

Vélemény: jól néz ki, de hülyeség. egy sima billentyűzet sokkal tovább tart, csak normálisan kell használni.

 

No ezt nem kajálom meg. Nekem egyszerűen az az érdekes, hogy a bánatban tud egy klaviatúra tönkremenni??? Akinek tönkremegy, az nagyon nem vigyáz rá.
Én egy régi logitech bill-t használok évek óta, már a gombokról a feliratok lekoptak, egy regény megírtam vele, és lám tökéletesen működik, köszöni szépen. Még nem is láttam bedöglött billentyűzetet. Laptop dettó, azon is felpolírozódtak már a gombok, de pont úgy működnek, mint az első nap.
Persze egyszer sem nyomtam még entert 50 kgm/s impuzussal, ez is igaz.

Akinek forr az agyvize a vindóztól, rakjon oda egy homokzsákot a masina mellé és püfölje azt, ha már mindenképp használnia kell azt a szerencsétlen számíjjógépet. Vagy ha teheti, húzza ki a dugót örökre. :P



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr812298925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása