Itt a világ legkönnyebb 3D-szemüvege

2010.09.02. 20:40 www.hirbase.blog.hu | Szólj hozzá!

A VT20-as 3D-tévésorozat számos olyan modellt tartalmaz, amelyek garantáltan tökéletesen illeszkednek az egyéni felhasználói igényekhez. Míg a VT20-as sorozathoz két precíziós Aktív Rekeszes szemüveg (TY-EW3D10) tartozik, a GT20-as sorozat modelljeihez külön kiegészítőként vásárolható meg.

Tovább

Vélemény: mindenki arra törekszik, minél könnyebb legyen minden...
mikor lesz 20 kilós 3d-s szemüveg? : (
nekem olyan kell.

 

wow.:| nekem a "nehezekkel" se volt semmi bajom és nem vagyok vlm erős féle, de elbírtam.:O

MV: Én azért örülök ennek a "találmánynak", szerintem jó cucc....és azt mondom...így tovább az ilyen fejlesztésekkel!

 



A bejegyzés trackback címe:

https://hirbase.blog.hu/api/trackback/id/tr802267555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása